Klacht: verzekering

op 04 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al 4 jaar een abbenoment van vodafone zakelijk..omdat ik een tegelzetters bedrijf heb heb ik op mijn vorige abbenoment een verzekering erop gezet dit was het advies omdat die soms wel eens kan vallen.1 Jaar geleden heb ik mijn abbenoment verlengd via de telefoon met een nieuwe telefoon erbij vraag nog netjes aan de klantenservice verandert er iets moet ik de verzekering opnieuw afsluiten..nee meneer die gaat automatische mee oke …nu heb ik 2 telefoons van vodafone maar op die ene zit geen verzekering omdat die gewoon op het bedrijf zelf blijft liggen bij die verlening hebben we ook aangegeven geen verzekering te willen …Elke maand de factuur en staat netjes 1 verzekering op …nu is afgelopen maand de Samsung gevallen dus display kapot ik netjes gebeld kwamen ze hem ophalen via het bedrijf en kreeg ik netjes een leen toestel die het ook niet deed dus terug gebeld en die zelfde dag kwamen ze hem nog omruilen 4 dagen later krijg ik van Dynafix een rekening overzicht …denk dit klopt niet ik vodafone gebeld ja maar meneer op deze telefoon zit geen verzekering zei jawel hoor ….na gekeken en antwoord nee meneer op het andere nummer wel zeg nee dat kan niet heeft er nooit een opgezeten en op deze wel al 4 jaar heb ik op dit nummer een verzekering en op dat andere niet…ze gingen het uitzoeken en anders gingen ze de verzekering maar overzetten….dus ik in goed vertrouwen de telefoon laten repareren ….krijg ik na 10 dagen een telefoontje van Vodafone dat ze er niks aan konden veranderen en dat ik nooit op dat nummer een verzekering afgesloten heb zeg nee heb hem verlengd en bij verlenging ging automatische me verzekering mee net zoals me abbenoment keuze …nee meneer u had een formulier in moeten vullen zeg had je die moeten leveren bij het toestel….uuu ja meneer dat weet ik ook niet dus conclussie mag voor een nieuw scherm nu 300 euro betalen …omdat vodafone zich niet verantwoordelijk voelt ..ik vind als ik me abbenoment verleng dat dan alles automatische mee gaat en omdat we het nog goed gevraagd hebben en die persoon aan de telefoon zegt nee meneer alles gaat mee en achteraf gaat het niet mee …ik verleng dus dit jaar me abbenoment ook niet meer bij vodafone

Dat ze de verzekering met terug werkende kracht weer erop zetten en de kosten van mijn scherm betalen door een fout van de klantenservice heb ik dit jaar geen verzekering en de voorgaande 3 jaar wel .

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 10:39 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Heeft op 21 december 2011 om 10:59 geantwoord

Deze klacht is niet opgelost door een fout van vodafone.door dat wij een verlenging gedaan hebben en wij er van uit gaan dat op het bestaande nummer een verlenging gedaan wordt en het abbenoment niet wijzigt dat dan ook de verzekering niet wijzigt en als we dat dan telefonische vragen of dat veranderd wordt er nee gezegt terwijl we dan geen verzekering hebben maar wel op een ander nummer waar nooit een verzekering voor afgesloten is ...maar ja daar wil vodafone niet van afwijken dus wij zitten met een schade post nu door een fout van vodafone dus nee de klacht is wat ons betreft niet opgelost en gaan dus ook na dit jaar weg na 6 jaar na een andere provider

Alle klachten die gemeld zijn door michelroovers