Klacht: Verzekerde brief met waarde in brievenbus gedaan met valse handtekening!

op 04 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een brief heb ik, binnen Nederland, laten toesturen en om te laten verzekeren ruim € 14 betaald, ook moest er een handtekening worden gezet. Terwijl ik thuis en er niet is aangebeld is deze enveloppe met een waarde van bijna € 300 in de brievenbus gedaan met NOTA BENE een valse handtekening. Dit is fraude en moet niet kunnen. Heb telefonisch bij Post.NL geklaagd maar ze doen er volgens mij niet veel mee.
Het wordt tijd dat POST.NL het monopolie eens kwijtraakt in Nederland. Je kunt niet fatsoenlijk klaren, je kunt heel lang wachten (op eigen kosten), de verzending lopen regelmatig fout enz. enz.

Gewenste Oplossing:

Als al deze klachten eens naar behoren worden opgelost en er ook sancties genomen worden tegen de personen die bijv. een handtekening vervalsen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dobma,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorging, omdat er meerdere malen een fout is gemaakt bij de bezorging. Het spijt me om te horen dat deze aangetekende zending bij u in de brievenbus is bezorgd en dat u hier niet voor heeft getekend. Dit is niet de bedoeling en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Een leidinggevende zal uw klacht met de bezorger bespreken, zodat dit niet weer gebeurt. Dit gesprek vindt binnen 2 werkdagen plaats. U mag ervan uitgaan dat een situatie als dit niet weer zal gebeuren. Ook heb ik genoteerd dat dit niet de eerste keer is dat er iets mis is gegaan. Hoewel u geen reactie op uw klacht krijgt, mag u ervan uitgaan dat dit serieus wordt opgepakt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MargaD