Klacht: Verwisselde pakketjes

op 10 juli 2017 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een bestelling geplaatst op mango.nl en 5 werkdagen later ontving ik het pakketje. Echter ontving ik het verkeerde pakketje. Na ze gebeld te hebben op vrijdag bleek mijn pakketje kwijt te zijn en zou de medewerker erachteraan gaan. Ze zou contact opnemen met de eigenaar van mijn gekregen pakket, kijken of de 24uurs bezorging vergoed werd als ik opnieuw een bestelling plaatste en ze had me beloofd maandag terug te bellen. Na een hele dag wachten op maandag zonder enige contact. Belde ik de klantenservice op. De medewerkster die ik aan de lijn kreeg had nog niet van het verhaal gehoord en zou dan pas verschillende afdelingen gaan bellen. Zonder enig reactie want het was “te druk”. Ondertussen waren de items al niet meer op voorraad. Uiteindelijk uren belminuten verder, nog geen voorruit gang. Nu moet ik dus zelf het verkeerde pakketje gaan afgeven bij de winkel en hopen dat mijn pakket gevonden word. En dit allemaal terwijl ik de kleding nodig heb voor de vakantie over 2 dagen.

Ronduit BELACHELIJK! De eerste medewerkster heeft geen contact opgenomen met mij en haar werk niet gedaan waardoor de behulpzame tweede medewerkster extra werk op haar dak kreeg. Hierbij wil ik een klacht indienen tegen Mango. Want dit noem je geen service.

Als mijn pakket wordt gevonden en geleverd en ik een excuses ontvang.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Racha-bidaoui@hotmail.com