Klacht: Verwijzing inlogcodes/passwoord

op 04 juli 2012 over Iddink in de categorie Boeken

Alblasserdam, 4 juli 2012,

BETREFT: *, 29-06-1999 – KLANTNR. 604898

Geachte heer/mevrouw,

Door omstandigheden, en tijdens het bestellen van nieuwe boeken, kon ik de inlog naam en code niet beschikken van mijn dochter. Iddink gebeld en ik kon zomaar de wachtwoord wijzigen en mijn e-mail adres aanmelden.

Tot mijn verbazing zag ik dat mijn adres vervangen is door het adres van haar stiefmoeder! zonder mij geweten!
KAN DIT ZOMAAR? blijklijk wel want mijn dochter woont tijdelijk en onterecht daar!

Waar ik ook van schrok is dat MIJN NAAM EN BANKREKENING STAAT VERMELD, in anders woorden, iedereen kan spullen bestelen ONDER MIJN NAAM en op mijn kosten!! DIT LAAT IK NIET TOE EN GA NIET INSTEMMEN MET EXTRA KOSTEN GEMAAKT DOOR DERDE. Mijn doel is alleen de gratis boeken die bestemmd zijn voor haar Atheneum 2, leerjaar 2012/2013.

Kunnen jullie hierom dringend nakijken en mij op de hoogte brengen hoe wij dit z.s.m. kunnen beveiligen.

Ik heb mijn borgen laten overmaken naar mijn *rekeningnr. *, ook dat van mijn zoon *, Klant.nr. *en door dit klacht wil ik zodra dit transactie voldaan is, mijn automatische incasso opdracht terugtrekken tot een andere veiliger mogelijkheid toegepast/bekend is.
Uiteraard mocht mijn kind elders officieel verblijven mag haar boeken daar bezorgd worden.

Misschien is er ook een andere manier om deze zaken te scheiden, E-Learning en schoolboek kosten? Misschien heb ik ergens niet goed gelezen waar ik aan of uit kon vinken, excuses, maar graag verneem ik van jullie.

Ik lees graag jullie bevestiging/advies/uitvoering van mijn verzoek.

Mondeling toelichten kan allertijden.

Mevrouw *

mob. *