Klacht: Verwijderen van profiel is niet mogelijk

op 06 oktober 2016 over Ouderenclub.nl in de categorie Datingsites

Ik heb meerder malen een bericht verstuurd via de site om mijn profiel te verwijderen !! Hierdoor heb ik een bevestiging per email ontvangen van Susanne Hofmans afdeling Klantenservice Benelux op 23 augustus 2016.
Zij deelde mij mede dat mijn profiel per direct verwijderd wordt. Tot op heden blijkt dat dit profiel nog steeds niet is verwijderd. 19 september 2016 heb ik van dezelfde persoon nog eens een email bevestiging ontvangen dat mijn profiel per direct verwijderd wordt. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Inmiddels heb ik nog diverse emails gestuurd op 3 oktober 2016, 04 oktober 2016 naar info@mempay.com, en 6 oktober 2016 naar abonnement@datingklantenservice.nl
Volgens hun blijkt mijn profiel gewoon actief te zijn. en wordt dit pas per 30 november 2016 verwijderd.!! Hiermee ga ik niet accoord.
Wat te doen ???

Als mijn profiel verwijderd is. en ik niet hoef te betalen tot eind november 2016. Nu moet ik 3 maanden betalen terwijl ik eigenlijk maar 1 maand hoef te betalen (september) dit vanwege een opzegtermijn van 1 maand.

Alle klachten die gemeld zijn door Peeke48