Klacht: verwijderen brievenbus in de wijk De Nieuwe Gagels in Steenwijk

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De Nieuwe Gagels is een wijk met 1 toegangsweg. Langs deze toegangsweg gaat u een brievenbus weghalen en achter in de wijk waar je alleen komt wanneer je er persé moet zijn, laat u een brievenbus staan.
Op verzoek van veel verontruste wijkbewoners verzoeken wij u om de brievenbus aan de toegangsweg te laten staan en de bus achter in de wijk weg te halen.

Wij zijn tevreden wanneer het vezoek gehonoreerd wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 15:25 geantwoord

Geachte mevrouw van der Galiën,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat in uw woonplaats een brievenbus wordt verwijderd die langs de toegangsweg staat en dat een andere brievenbus blijft staan, op een locatie waar je alleen komt als je er perse moet zijn. Ik kan me voorstellen dat u dit graag anders zou willen zien. Graag reageer ik op uw bericht.

Brievenbussen die weinig worden gebruikt verwijderen we of verplaatsen we naar locaties waar veel mensen komen. Een groot deel van locaties van de brievenbussen blijft ongewijzigd. Uw verzoek heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat we kunnen beoordelen of er actie nodig is. Niet alle verzoeken kunnen we doorvoeren. We zullen contact met u opnemen daar waar we een aanpassing doen of als er aanleiding toe is. Mijn excuses voor de overlast die u en andere bewoners van deze situatie ondervinden.

Alle klachten die gemeld zijn door niet van toepassing op deze vraag