Klacht: Verwarring

op 02 november 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7/10/2011 een bed gestelt/gekocht bij LB te Zaandam. Super aardige verkoopster die mij daarbij hielp overgens. Het kon de week erna bezorgt worden op een dinsdag, helaas kon ik geen vrij regelen en de hele handel verschoof naar de vrijdag daarna.
Toen begon het gedoe…ook ik werd 1 1/2 dag van tevoren gebelt met de mededeling dat niet alles leverbaar was…tot zover okee.
Een afspraak gemaakt voor de week erna…ook afgebelt…week opgeschoven…jullie raden het waarschijnlijk al…ook daarvoor werd ik eergister afgebelt.

Ik ben contact gaan zoeken met de klanten’service’ en wat krijg je te horen…Mevrouw wij staan ook met onze rug tegen de muur.

Er was mij in het begin vertelt dat de lattenbodems niet leverbaar zouden zijn nu hoor ik vanmiddag, nadat ik het filiaal in Zaandam gebelt had dat inmiddels de bodems leverbaar zijn maar het bed is nu niet leverbaar.

Ik ben zo ongelofelijk pissig op dat hele Leen Bakker…maar wat kan je doen?

Gewenste Oplossing:

Ik wil een schappelijke compensatie aangezien ik al een poosje op de grond slaap en mijn telkens iets anders vertelt word. En al 3 keer een vrije dag heb genomen voor Jan met een hele korte achternaam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ragnatamara