Klacht: Verwarring over welk incasso bureau

op 27 oktober 2011 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vandaag 29 okt. 2011 contact gehad met intrum, hierbij werd ik zeer onbeschoft behandeld en kreeg niet eens antwoord op mijn vraag.

Gewenste Oplossing:

klant vriendelijkheid niet elk mens kan alles weten en daar voor heb je dan toch de klanten service? normale uitleg of het beantwoorden van een vraag neemt minder tijd in beslag dan de gene die belt niet uit te laten praten en of onbeschoft te behandelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 18 januari 2012 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Eind oktober 2011 telefonisch afgehandeld. Klager doorverwezen naar deurwaarder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum Justitia beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door christa1986