Klacht: Verwachte bezorgtijd

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post.nl stuurt mij een bericht dat de verwachte tijd van mijn te bezorgen pakketje tussen 14.30 uur en 16.30 uur ligt.
Ik was 14.30 uur thuis om het pakketje in ontvangst te nemen.
Verzending van email bezorging gemist 13.52uur!!!
Hoe is het mogelijk dat Post.nl nog een tijd durft aan te geven.
Notabene vrij gevraagd op mijn werk om dit pakketje in ontvangst te nemen.
Wat een bar slechte ervaring is dit!
Voor mij geen verzending meer via PostNL.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakketje volgens afspraak, in dit geval tussen 14.30-16.30 uur bezorgd word, wat ook al een ruime tijd is.
En niet voor 13.52 uur!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Christis.

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden waardoor u de bezorger gemist hebt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of indien u het pakket nog niet in uw bezit is dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Swoozie