Klacht: Verwacht al erg lang pakketjes

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben al een hele tijd aan het wachten op pakketjes. Deze komen wel vanuit china dus ik ben me er van bewust dat het langer kan duren. Echter is het zo dat ik pakketjes die ik later besteld heb al veel eerder binnen heb gekregen en ondertussen al enkele maanden wacht op de eerste pakketjes.

Ik wil graag weten wat de status is van mijn pakketten die ik nog moet ontvangen en of deze wel nog bezorgd worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Via DHL Parcel is het alleen mogelijk op adres gegevens te zoeken op het moment dat uw pakket in Nederland is aangekomen. Uiteraard wil ik graag verder kijken. Heeft u voor ons de track en trace code van uw zending? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rebeccafrerejean

3 maanden geleden - Hallo! Dit zijn de codes van de pakketten waar ik het langst op wacht: LP00074343162544 LP00069987987486 Mvg, Rebecca.

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 15:54 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Deze zendingsnummer zijn niet bekend en ook op basis van je postcode en huisnummer vindt ik geen zending in ons systeem. Daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender van het pakket. Zij kunnen u adviseren welke bezorgdienst deze zending gaat leveren.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rebeccafrerejean