Klacht: Vervuilde grond – geen (re)actie

op 02 november 2011 over Heijmans vastgoed in de categorie Bouwbedrijven

Als mandeligheidbeheerder probeer ik met Heijmans in gesprek te raken over vervuilde grond op ons binnenterrein.

Bij oplevering van het binnenterrein hadden we 3 bolacacia’s. Eén van die bomen is vlot doodgegaan. Deze bolacacia hebben we vervangen met een nieuwe die vervolgens ook snel afstierf.
Toen werd besloten alle drie de bolacacia’s te vervangen door Judasbomen. Deze wortelen diep en zouden daardoor op termijn minder schade aanrichten aan de bestrating.
Ook de Judasboom, die op de plek staat waar eerder de twee afgestorven bolacacia’s stonden, is nu dood.

Op 13 september 2011 had ik contact met het secretariaat van Heijmans Vastgoed. Zij hebben mij verteld dat het probleem door gestuurd zou worden naar de projectontwikkelaars dhr van Ankum en dhr Sintenmaartensdijk.
Het is nu 1 november 2011 en ik heb, na herhaaldelijk verzoek bij het secretariaat, nog niets van hen vernomen.

Ik ga er vanuit dat Heijmans de vervuilde grond gaat afgraven en vervangt met gezonde grond. En een nieuwe Judasboom plant.

Alle klachten die gemeld zijn door Grachtenrijk1