Klacht: vervrommelde lp

op 08 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gelimiteerde uitgaven LP bezorgd via DHL.
Krijg zaterdagochtend 8.45 uur een mailtje dat vandaag het pakketje bezorgd wordt tussen 9.00 en 13.00 uur. Maar het is zaterdag ochtend dus slaap ik lekker uit. Lees dus niet het mailtje, dat de bezorger over 10 à 15 minuten voor de deur staat met mijn pakketje. Wordt wakker van irritant langdurig bellen en rammen (niet kloppen) op de deur, gerotzooi aan de brievenbus..
Voordat ik beneden ben is de bezorger weg, pakketje afgegeven bij de buren. Helaas helemaal gekreukt aan een kant, heeft de bezorger nou echt geprobeerd om de LP door de brievenbus te proppen????
Echt niet te geloven!!!! Hoes van LP en de lp zelf geknakt beschadigd.
Zo ga je toch niet om met spullen van een ander?
Dit persoon / bezorger hoort dit werk niet te doen.
Ik vind dit schandalig!!!!
Onbehouden asociaal gedrag

Een oprecht excuus en uitleg waarom dit zo gaat.
Vergoeding van mijn LP.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:15 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat uw LP beschadigd is geraakt tijdens het leveren. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een chauffeur zo met een pakket omgaat! Ik ga dit voor u melden bij het depot zodat de chauffeur hierop aangesproken zal worden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaan is. Ik heb u zojuist een claimformulier toegestuurd, deze kunt u invullen en naar de verzender toesturen, de verzender kan dit dan oppakken met Deutsche Post.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JasperKoning