Klacht: vervroegd verlenen niet meer mogelijk

op 06 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al een aantal jaar klant van vodafone. Ik heb nog een oud type abonnement, dus geen bel+sms+web, maar wel onbeperkt blackberry internet. Nu las ik laatst dat vodafone de abonnementen per 1 Jan. 2012 met 10 euro gaat verhogen en in ruil daarvoor ontvang je onbeperkt sms. mijn huidige abonnement is een basis-2-abonnement van 42,50. Wanneer ik las dat de tarieven weer verhoogd zouden worden wilde ik mijn abonnement vervroegd verlengen namelijk op 27 november 2011. Ik ben naar de vodafone winkel gegaan en daar vertelden ze mij dat er niet meer 6 maanden van te voren verlengd mag worden maar nog maar 2 maanden. Ik vind dit erg schandalig,ik heb al een aantal jaren iedere keer een nieuw toestel genomen en ben erg teleurgesteld dat ik niet ben gecontacteerd over deze wijziging.Ik heb bijna 2,5 jaar geleden mijn abonnement vervroegd moeten verlengen wegens een defect toestel en nu moet ik tot maart wachten, met als gevolg dat hetzelfde abonnement als wat ik nu heb mij minstens 20 euro in de maand meer gaat kosten!! daar ik nu al gemiddeld 60 euro per maand betaald is dit voor mij straks niet meer haalbaar en ben ik wel gedwongen over te stappen naar een andere provider. Ik heb vorig jaar ook al veel gezeur met Vodafone gehad met betrekking tot de Samsung H1, een telefoon waar ik heel veel problemen mee heb gehad. Ik ben uiteindelijk na heel veel bellen en mailen toch prima geholpen, en ik hoop dan ook van harte dat Vodafone ook deze klacht serieus neemt.

Evengoed de mogelijkheid krijgen om vervroegd te verlengen zodat het voor mij betaalbar blijft om Vodafone als provider te hebben.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 10:23 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door niki0990