Klacht: Vervolg op mijn klacht, simkaart niet ontvangen is nu geen restitutie ontvangen van teruggezonde simkaart

op 10 september 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie mijn vorige klacht, na ontvangstmelding door telfort, is na 10 dagen het aankoop bedrag nog steeds niet gerestitutioneerd.

Gewenste Oplossing:

Na restitutie aankoop bedrag van € 7,50 en vergoeding van € 1,75 telefoonkosten.
Alsmede opgaaf van reden voor dit incorrecte en onprofessionele gedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Wim van Olderen

4 maanden geleden - Wat een gemiste kansen Telfort, jullie laten zien hoe een groot bedrijf klein kan zijn!!

Alle klachten die gemeld zijn door Wim van Olderen