Klacht: Vervoerder zegt dat mijn adres niet bestaat.

op 23 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze week zijn twee pakketten die ik besteld heb in nederland teruggestuurd met de rede dat mij adres niet bestaat.
Mijn adres bestaat wel degelijk. Dit is Hoge Zandvelden 9 Reet 5dit huis is gelegen achter de Irislaan 13 Reet.

Als ik mijn pakketten krijg. Eventueel geleverd op een NL punt. In reet is dit in de eikenstraat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 23 juni 2021 om 19:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Begrijpelijk dat u deze pakketten toch nog graag wil ontvangen. Helaas zie ik dat het hier betreft om bezorgingen in België en u hier met de klantenservice spreekt in Nederland. Ik raad u daarom aan om contact te zoeken met mijn Belgische collega's via www.postnl.be/contact/. Dan helpen zij u hiermee verder.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.be.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Van den Eynde