Klacht: vervoer violiabusjes

op 03 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Veel te lange wachtijden, zowel ophalen en retour, 3 ritten veel te hard gereden, remmen dat je een naar voren vliegt, en dan de drempels overbotsen, ik hoop dat de klachten serieus behandeld worden en eens op een andere en beter vervoer komt?

Dat die klachten opgelost worden, en niet voor mij alleen maar voor iedereen?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht fini Stassar

2 maanden geleden - Nogmaals een klacht, gisteren moest ik naar Maastricht naar de oogchirurg, hij kwam veel te laat en moest eerst naar Heerlen een man ophalen die moest naar huis in Margraten, we kwamen drie kwartier in het Ziekenhuis aan alles was al weg, gelukkig was er een dr. blijven wachten,in plaats om die man op te halen na tot ik naar Maastricht was, hij belde nog naar de centrale maar dat mocht niet. De chauffeur was hieper nerveus en heeft als een gek gereden, wij werden ook nerveus omdat hij zo hard reed. Er moet een oplossing gevonden worden dat kan zo niet langer, Ik hoop dat mijn klacht gelezen wordt!!!!!!! Hoogachtend F. Stassar.

Alle klachten die gemeld zijn door fini Stassar