Klacht: Vervelende en slechte bezorger

op 20 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vaak worden mijn bestelde bestellingen bezorgd door een hele onaardige DHL bezorger. Vaak een klacht ingediend bij de verzender maar hij blijft in onze buurt bezorgen en aan zijn houding en gedrag verandert niks. De bezorger houdt de bel ontzettend lang ingedrukt, kleppert met de brievenbus klep en klopt hard op het raam, en dat allemaal na elkaar zonder te wachten tot de deur open gaat. Als er niet snel genoeg open gedaan wordt herhaalt hij alles nog een paar keer. Vervolgens kan er nooit een goedendag vanaf en wordt ie boos als het hem te lang duurt voordat er open wordt gedaan. Hij smijt soms met dozen op de grond en geeft zware bestellingen nooit aan. Die kunnen we zelf oppakken buiten. Hij raakt ontzettend geïrriteerd als het voor hem te lang duurt om een pakketje aan te nemen en een handtekening te zetten. Als je hem erop aanspreekt wordt hij boos en zegt dat ik dan maar niet meer online moet bestellen. Hij loopt vaak zonder iets te zeggen aan. Als ik weiger een pakketje aan te nemen voor de buren dan wordt hij boos en gaat soms zelfs schelden. Een klacht bij dhl zelf indienen heeft geen zin, die verwijzen je elke keer door naar de verzender.

Gewenste Oplossing:

Een andere bezorger in mijn bezorg gebied. Of deze bezorger moet erop aangesproken worden en zijn gedrag en klantvriendelijkheid flink verbeteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 mei 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u deze ervaring heeft met de levering van uw bestellingen. Dit is zeker niet wat wij van onze bezorgers verwachten. Hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden. Uw klacht heb ik doorgezet naar het desbetreffende depot, zij zullen dit met de bezorger bespreken en hier passende maatregelen voor nemen.

Graag wil ik u bedanken voor het melden van uw klacht op deze manier helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ewetab