Klacht: Vervanging LG Koelvries combinatie GCB399BSQW

op 26 oktober 2011 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

2,5 week geleden zou er een monteur van CE Repair (reparateur van LG) langskomen om iets aan het kabaal van onze koelvriescombinatie te doen. Nadat hij weg was, bleek onze hele koelkast niet meer te werken. De monteur kon niet meer terug komen. Dit werd een week later. Toen hij er eenmaal was, kwamen er geen excusus. Nee het was puur toeval geweest dat onze koelkast kapot was gegaan. Hij kon het niet meer maken en zou bij LG een nieuwe koelkast bestellen. Hoe lang dit ging duren, of we een vervangende koelkast kregen en of we een vergoeding kregen voor het het bedorven voedsel wist hij niet. Bij LG wisten ze dit ook niet. Vervolgens een week later BCC gebeld. Deze waren niet op de hoogte van het bovenstaande verhaal. Ze gingen het nu in behandeling nemen. Hoe lang het ging duren wisten ze niet. Nu inmiddels, 2,5 week verder. Geen koelkast en geen duidelijke actie van BCC of LG. Ik ben ook nog eens hoogzwanger, dus het zeer vervelend. Zelfs excusus kunnen er niet af. Mensen maken fouten, maar je kunt op zijn minst excuses aanbieden en voor een vervangend toestel zorgen totdat de onze gemaakt is. Ik heb veel bij BCC gekocht, maar dit soort service vind ik schandalig.

Gr,
Viola Michielsen

Binnen 3 dagen een nieuwe koel/vriescombinatie of binnen een dag een vervangend toestel totdat de onze gemaakt is.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 november 2011 om 10:10 geantwoord

BCC heeft inmiddels contact gehad en het probleem besproken.

Heeft op 22 november 2011 om 13:51 geantwoord

helaas is de klacht nog niet geheel opgelost. we hebben na 2 uur in de winkel te praten eindelijk een vervangend toestel gekregen. deze is inmiddels geleverd. helaas hebben we onze nieuwe koel/vriescombinatie nog niet binnen, omdat deze door Bosch moet worden geleverd en dit steeds wordt uitgesteld. daarnaast zijn er 19 wachtende voor ons. we konden wel een duurder toestel direct krijgen van BCC, maar dan moesten we 75 euro bijbetalen. en uit principe gaan we dat niet doen: we hebben tig keren de 0900-lijn van bcc moeten bellen, ons eten en drinken moeten weggooien en 6 weken zonder koel/vriescombinatie moeten zitten terwijl ik hoogzwanger ben. Henoeg kosten en schade lijkt me. Dus nu is het wederom weer wachten wanneer het eindelijk opgelost is. En hopelijk dat de nieuwe koel/vriescombinatie ook goed werkt en stil is.

Alle klachten die gemeld zijn door Viola2