Klacht: Vervangende leidinggevende

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dindag 3 Juli is er een pakketje van Bol.Com in de brievenbus gepropt.de helft steekt er nog uit. Zo muurvast dat wij hem er niet uit kunnen kijgen! De vervangende leidinggevende die intern gebeld werd was niet te bereiken. Na een anderhalf uur werd ik toch nog gebeld door de vervangende leidi gevende maar deze kon niet komen IVM zijm agenda en vertelde doodleuk dat degene die met veel geweld het pakje in de bus gedouwd heeft de schade om 18.30 vanavond mag opnemen
!!!! Dit schoot mij verkeerd en het is aan de leidinggevende om hier actie te op ondernemen.
De leidinggevende deelde mij mee dat de postbezorger een degelijke man is die geen kwaad in de zin heect maar wel mijn pakket van 40 euro aan gruzelementen geduwd heeft.
Wil een klacht indienen tegen de leidinggevende!!
Zoveelste probleem met PostNL…
Sylvia de Boer

Gewenste Oplossing:

Als klachten serieus genomen worden nij PostNl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Boer,

Hartelijk dank voor uw meldingen op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van de post op uw adres zo moeizaam verloopt. Ik begrijp dat uw brievenbus beschadigd is geraakt bij het bezorgen van een brievenbuspakje en dat er regelmatig poststukken niet bij u aankomen. Ik kan me voorstellen dat u een oplossing wilt voor de problemen omtrent de bezorging en geef ik graag een toelichting.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds telefonisch een melding heeft gemaakt van deze voorvallen. De medewerker die u daarna heeft gebeld heeft u toegezegd dat de vaste teamleider na zijn vakantie met u in gesprek zal gaan om samen tot een oplossing te komen. Verder is ook toegezegd dat eventuele schade vergoed zal worden. Ik begrijp dat de situatie erg veel frustraties oplevert maar ik wil u toch vragen het bericht van de vaste teamleider af te wachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Hondenvoer1