Klacht: Vervangend toestel bij ontvangst al kapot

op 12 juli 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik een klacht indienen over polisnummer (SPLNE0001424701) en claimnummer (0151558) .

Mijn vorige toestel is uit mijn broekzak gevallen en deze was kapot.

Na telefonisch contact de schade aangemeld en werd op zaterdag 2 juli mijn toestel opgehaald. Dinsdag 5 juli heb ik mijn ‘nieuwe toestel’ ontvangen.

Dit toestel functioneerd echter niet naar behoren. Ik heb een ontzettend slecht netwerk ontvangst op het toestel als ook een slecht WiFi ontvangst. Het toestel loopt software matig vast en er zitten plakresten onder het scherm.

Nu bel ik vrijdag 8 juli met drie verschillende afdelingen om als laatste met manon te hebben gesproken die mij toe gezegd heeft dat ik die avond nog terug gebeld zou worden. Zaterdag om 10 uur heb ik zelf maar contact opgenomen daar ik niet terug gebelt ben geworden. Hier wordt mij doodleuk verteld dat ik mijn nieuwe toestel ter reparatie moet aanbieden. Wat inhoud dat ik wederom 2 dagen (1 voor het ophalen en 1 voor het afgeven) vrij moet vragen. Plus dat ik 2 dagen niet bereikbaar ben.

Het toestel heeft nooit naar behoren gefunctioneerd. Ik vind het dan ook rond uit belachelijk dat ik nu voor een oplossing moet zorgen.

Ik wenste een swap, daar ik door jullie toedoen een slechte telefoon heb ontvangen. Waarom dien ik dan met negatieve gevolgen te zitten?

Hoe gaan we dit oplossen? Ik ben nu 4 verlofdagen kwijt en in totaal 5 dagen telefonisch niet bereikbaar. Ik ben hier absoluut niet te spreken over.

Ik zal deze klacht tevens bij t mobile neerleggen daar ik mijn verzekering via hun bij jullie heb afgesloten.

Ik wens zsm ik antwoord met een passende oplossing.
Hierbij een aanvulling op mijn klacht. Maandag 11 juli zou mijn gsm opgehaald worden. Volgens de telefoniste van vrijdag en zaterdag zou ik dan een dag later mijn nieuwe gsm kunnen ontvangen.

Maandag morgen geen email van de afhaalservice. Dus ik weer contact opgenomen met ace. Waar ik Roxanne sprak van de aanmeld desk. Deze beaamde dat er slecht gehandeld was. Ze zou het door zetten en zorgen voor een snelle terugkoppeling. Dit nadat ik een foto van de plakresten naar haar toe zou sturen. Om kwart over 10 heb ik haar deze email verstuurd met daarin een verzoek tot ontvangstbevestiging. Om kwart over 2 heb ik nog altijd geen ontvangstbevestiging mogen ontvangen. Dus ik bel wederom met jullie, waarbij ik bij een collega van Roxanne uitkomt die tijdens ons gesprek met Roxanne praat. Ze geeft door dat ik graag terug gebeld wil worden. Roxanne antwoord dat ze zo zal terugbellen. Een uur later nog altijd geen telefoontje. Dus neem ik wederom contact op met ace. Hier word mij doodleuk verteld door een andere collega dat ik wel gebeld wordt zodra er een terugkoppeling is. Zij kon mij niet garanderen dat dit vandaag zou zijn. Terwijl Roxanne vanmorgen beaamde dat ze zou zorgen voor een snel antwoord. Als ik om half vijf niks vernomen had zou ikzelf weer contact opnemen. Daar een ontvangstbevestiging uitbleef heb ik maar weer zelf gebeld.

Schijnbaar vinden jullie die een normale gang van zaken, ik vind het ronduit schofterig hoe ik behandeld word.

Ik wens van deze email een ontvangstbevestiging en een passende oplossing zo snel als mogelijk.

Ik heb mijn klacht reeds kenbaar gemaakt bij de winkel van t mobile.

Ik wens een ontvangstbevestiging van de klachten afdeling. Een nieuwe telefoon (zonder een reparatie traject). Mijn eigen risico wens ik terug. Plus een vergoeding voor het moetenblijven bellen en het opnemen van verlofdagen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wijsenj

6 maanden geleden - Zojuist gebeld door dynasure. Oplossing: ik moet m maar gewoon ter reparatie aanbieden. De afdeling die dit besluit is te laf om aan de telefoon te komen. Het enige andere wat ik kan doen is een klachtenprocedure starten. Die ben ik gestart. Maar 0 reactie. Ik ben echt laaiend en ga zo met t mobile contact opnemen om mijn contract per direct te laten ontbinden.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 juli 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte meneer Wijsen,
Er waren wat vraagtekens ontstaan omdat u de klachten niet direct bij ons had gemeld, hiernaast was de door u ingezonden foto verwarrend. Op basis hiervan zijn er verkeerde aannames gemaakt en is er ook een oplossing aangeboden die niet past bij deze situatie.

Inmiddels hebben wij dit met u besproken, voor u rechtgezet en gaan er dan ook vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Overigens hoeft u niet thuis te blijven voor de levering van uw toestel. Wij kunnen op elke locatie in Nederland het toestel afleveren, ook eventueel op uw werk. Mocht u zelf niet in de gelegenheid zijn om het toestel in ontvangst te nemen dan kan dit ook met uw toestemming door iemand anders worden gedaan.

Geen enkel probleem voor ons!

Veel plezier met uw nieuwe toestel en wij staan voor u klaar mocht u ons weer nodig hebben.

Vriendelijke groeten,
Tim
Wecare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Wijsenj