Klacht: Vervalsing van handtekening aangetekende brief

op 02 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koerier van postnl bezorgd een brief. Op zaterdag 26-06-2021.Wat de volgende dag blijkt, als we de brievenbus controleren, is het een aangetekende brief. De bezorger tekent zelf voor de ontvangst. Gecontroleerd op track en trace, dit is niet mijn handtekening. Bezorger neemt ook geen enkele moeite om aan te bellen.
Dit alles staat op beeld.
Ik ga dan ook aangifte doen.

Gewenste Oplossing:

Bezorger ontslagen en of contact beëindigen. Aangifte doen bij politie.
Ik wil een schriftelijke reactie van postnl en de bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juli 2021 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het zeer vervelend is dat de bezorger zelf heeft getekend voor het aangetekende stuk en het daarna in uw brievenbus heeft gedaan. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat de bezorger op deze werkwijze wordt aangesproken. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 09 juli 2021 om 08:22 geantwoord

Dit is gewoon een standaard reactie.
Hier hebben we niets aan.
Ik zal dit toelichten.
Zaterdag 9 juli 2021 wordt er weer een bezorging gedaan door dezelfde bezorger en weer tekent hijzelf.
Ook graag even de afzender schriftelijk hierover inlichtingen.
Die betaald voor een aangetekende bezorging.

Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Volvog

2 weken geleden - Dit is gewoon een standaard reactie. Hier hebben we niets aan. Ik zal dit toelichten. Zaterdag 9 juli 2021 wordt er weer een bezorging gedaan door dezelfde bezorger en weer tekent hijzelf. Ook graag even de afzender schriftelijk hierover inlichtingen. Die betaald voor een aangetekende bezorging. Met vriendelijke groet,

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een aangetekend stuk op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. helaas kon ik u telefonisch niet bereiken. U geeft aan dat het zaterdag 9 juli 2021 ook weer is voorgekomen dat er een aangetekende in uw bus lag. Op uw adres heb ik geen aangetekend stuk kunnen vinden die die dag is afgeleverd. Uw mail is ook verzonden rond 8.45. Nu kan het zijn dat de afzender het per abuis in de brievenbus heeft gegooid en dan komt het uit bij briefpost. Die zendingen gaan dan mee met de postbode en op die manier komen ze dan in de brievenbus als het niet goed wordt aangeleverd. Het is aan u om contact hierover op te nemen met de verzender. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet tevreden bent bent de geboden oplossing. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Uw mail is van zaterdag 9 juli om 8.45. die dag is er geen aangetekende brief bij u geleverd volgens mijn informatie. Tenzij het verkeerd is aangeboden door de verzender en als gewone briefpost door de postbode is geleverd. Wellicht kunt u aangeven op welke tijdstippen ik het best contact met u kunnen opnemen. Zodat ik uw klacht met u kan bespreken. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Volvog