Klacht: Vervalsen handtekening en niet leveren pakketten.

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vervalsen handtekening en pakketten niet afgeleverd.
Ik had 2 pakketten besteld. Een bij Supertrash, daar moest ook voor getekend worden. En een van Van Tilburg mode & sport, daar moest niet voor getekend worden.
De bestelling zou voor 18:00 op vrijdag 29 september bezorgd worden. Om 19:00 kijk ik op de track&trace link en staat er dat mijn pakje om 17:41 en de andere om 17:42 bezorgd is. Bij het pakje van Supertrash is ook getekend. Echter betreft dit ablosuut niet mijn handtekening of van mijn ouders of zusje. Beetje dom dat deze ook te zien is op de link. Het andere pakketje zou ook zijn bezorgd. Helaas heb ik niets ontvangen. Je wordt gewoon bestolen door een bedrijf als DHL. En je kan zelf voor de kosten opdraaien. Echt belachelijk. Dat je zo met andermans spullen omgaat. Hoe durft een bedrijf als DHL zich nog aan te bieden. Ik heb hier geen woorden voor.

Mijn pakketten terug, welgemeende excuses en een extra tegemoetkoming.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat spijtig om te vernemen dat u beide zendingen niet hebt ontvangen! Volgens onze gegevens zijn de pakketten bij uw bezorgd. Indien de zendingen nog steeds niet terecht zijn, adviseer ik u om dit te melden bij de leveranciers van de twee pakketten. De afzenders zullen dan samen met DHL een onderzoek starten om te onderzoeken wat er is gebeurd, of deze zendingen ergens zijn bezorgd en zo ja, waar? Hopelijk is op die manier snel uw pakket terecht!

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:59 geantwoord

Goedemiddag,

ik heb het bij beide partijen gemeld. Zodra het onderzoek wordt ingesteld en hier de resultaten van bekend zijn, door wie wordt dit gedeeld? Nu ook mijn handtekening vervalst is door waarschijnlijk uw medewerker, worden hier ook acties op ondernomen. DHL zal waarschijnlijk uitgaan van het juiste woord van de werknemer. Deze zal immers niet aangeven een handtekening van een ontvanger van een pakket te hebben vervalst. Wat kan ik hier zelf nog in doen om mijn positie sterker te maken? Mocht inderdaad blijken dat de fout bij de bezorger ligt wat doen jullie hier dan aan? Ik blijf namelijk met de rekeningen van mijn bestellingen zitten die ik niet heb ontvangen. Dit kan flink in de kosten lopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisarook