Klacht: vertrektijd meer dan 5 uur later

op 30 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben voor 8 dagen een vakantie geboekt in turkye
Mirage World in Icmeler
Wij hebben geboekt van 19 okt tot27
okt Wij hebben ook op de vliegtijden gelet om dat wij er een hekel aan hebben om snachts te vliegen
Wat gebeurde er werd er pas savonds melding gemaakt dat wij de volgende nacht pas om 2uur smorgens zouden vliegen.
dus eigelijk een dag later
Mijn man moest vrijdag ook nog werken
En ook mijn schoonzoon die ons zou ophalen moest smorgens ook
naar zijn werk uiteindelijk hebben wij dit kunnen oplossen maar wie betaald die estra vrije dag?
Wij hebben meteen dereisleider opgebeld zij zij dat we de klacht bij Corondon moesten neerleggen toen wij ook vroegen om de kamer bij te krijgen moesten wij 50 euro bijbetalen
Terwijl er verder geen gasten meer kwamen
Wie betaald die 50 euro terug

Wij vinden dat Corendon de dag die wij estra moesten betalen moet vergoeden en ook de estra vrije dag wij vragen er niet om 5 uur later te vertrekken vliegtijden mogen niet zonder goede reden zo veranderen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 09 januari 2012 om 12:33 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

U heeft ter plaatse te maken gehad met een wijziging van uw terugvlucht, waarvoor onze welgemeende excuses, echter vluchttijden en vluchtschema’s zijn te allen tijde onder voorbehoud van wijziging en kunnen tot op het laatste moment wijzigen. Omdat wij daar open en eerlijk in willen zijn, melden wij dit in onze uitingen. Aan de tijden bekend bij boeking kunnen en mogen geen rechten ontleend worden.

Ter plaatse kan men voor een late check out opteren, maar de kosten hiervan zijn te allen tijde voor eigen rekening.

Corendon Webcare

Heeft op 09 januari 2012 om 14:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Dit antwoord slaat negens op wij vetrokken 5 uur later waardoor wij een dag later thuis waren wie betaald die estra vrije dag julie hebben gewoon een aantal vluchten bij elkaar gedaan en daar moeten wij maar genoegen mee nemen
Dit noem ik niet bepaald klantvriendelijk

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door heiden