Klacht: vertrek lijn 21 om 7 uur op 27-3-12

op 27 maart 2013 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

lijn 21 moet rond 7 uur bij halte amstenraderweg voltalaan zijn,ik kwam aan om 12 voor 7 stak over ,lijn 21 maakt een zwaai om om mij heen te rijden terwijl ik overstak reed veel te hard was helemaal leeg en rijdt door in volle vaart.
ik loop door naar het centrum hoensbroek waar hij moet wachten kom daar aan op de paal staat lijn 21 komt over 7 minuten,maar hij was al weg.kwam een half uur te laat op mijn werk dus grote problemen.dit is niet de 1e keer bij deze lijn vandaar dat ik al zo vroeg bij de halte sta,trouwens de terugweg met de 21 is een evengrote droefenis.

schadevergoeding voor de vele malen (gemiddeld 2x per week)
te laat op het werk of thuis,terwijl ik 7a10 minuten voor de vertrektijd aanwezig ben
mededeling wat er gedaan wordt mijn klacht en als mensen oversteken niet in volle vaart eromheenrijden(uiters gevaarijk gedrag in t verkeer)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sheeba13