Klacht: vertraging vlucht

op 17 oktober 2011 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hadden de heen vlucht een vertraging van 5 uur.
zouden om 15.30uur vertrekken werd boarding om 1800uur.
wachten op catering vliegen om 20.15uur.we kregen nog geen glasje water.terug weer vertraging van 1 uur.service slecht.zelfs als je eten hebt besteld kan er nog geen bekertje water van af..jammer.lopen ook maar een keer met eten en drinken rond op een vlucht van 6 uur vind ik echt te weinig ..we vliegen 2 keer per jaar of meer.maar dit is voor ons niet echt een reden om nog eens met arkefly te vliegen jammer.

Gewenste Oplossing:

een reactie en evt vergoeding om de verloren vrijdag.we kwamen nu om 2uur in hotel kamer s'nachts dus meteen slapen,anders hadden we nog kunnen eten of drinken op terras..

Alle klachten die gemeld zijn door SAMMY126