Klacht: Vertraging van 7 uur op Amsterdam

op 23 september 2015 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer mevrouw ik zou 22 okt 2015 om 22 :00 uur vliegen maar deze werd vertraagt met 7 uur. Ze zeiden telkens we kunne elk moment opstijgen maar dit is pas 7 uur later gebeurt ik voel me hier door in de maling genomen want ik had een belangrijk vergadering in kayseri om 8 uur smorgens door jullie heb ik dit niet gehaald bij deze wil ik dat jullie mijn reis vergoeden het gaat om de vlucht cai 204. 17-20 Aynur Arikan u kunt mij ook bellen 0616397339

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn ticket geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanarikan