Klacht: Vertraging pakket ruim 2 weken

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 mei heb ik een artikel van HM retour gezonden. Vandaag 21 mei ligt dit pakket nog steeds op het sorteercentrum van DHL. Wanneer wordt het pakket bezorgd en hoe regelt DHL dit met HM bij overschrijding retourtermijn door vertraging bij DHL

Gewenste Oplossing:

Bij bezorging en acceptatie van HM ondanks overschrijding retourtermijn door fout van DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Uw retourzending is naar het centrale sorteercentrum gestuurd. Vanuit hier gaan alle retourzendingen door naar de oorspronkelijke verzender. De laatste scan die u ziet, is dat het pakket naar het sorteercentrum gaat. Daarna is de zending niet verder te traceren in het netwerk van DHL.

Het kan dan nog enkele werkdagen duren voordat de oorspronkelijke verzender de retour heeft ontvangen en heeft kunnen verwerken. Voor meer informatie over de verwerkingstijd van uw retourzending adviseer ik u om contact op te nemen met het bedrijf waaraan u geretourneerd heeft.

Bewaart u altijd uw afgiftebewijs totdat u bevestiging heeft dat uw retour verwerkt is.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door NDSL