Klacht: Vertraging – geen update

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakketje dat ik zou ontvangen ligt al sinds woensdag 26 Juli bij postnl. Ik heb geen berichten van eventuele bezorgtijden of veranderingen gekregen en wacht al paar dagen op mijn pakket.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket zsm binnen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Visser,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u het pakket nog niet ontvangen heeft, waarvoor mijn excuses.

Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is het nodig dat er verder onderzoek uitgevoerd wordt. Ik raad u zodoende aan contact op te nemen met de afzender, de afzender kan bij ons een onderzoek opstarten voor dit pakket.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door WillemVis