Klacht: Vertraging – geen update

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Visser,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u het pakket nog niet ontvangen heeft, waarvoor mijn excuses.

Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is het nodig dat er verder onderzoek uitgevoerd wordt. Ik raad u zodoende aan contact op te nemen met de afzender, de afzender kan bij ons een onderzoek opstarten voor dit pakket.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door WillemVis