Klacht: Vertraging bezorging

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou vandaag worden bezorgd tussen 9 en 12:30. Doordat ik inklaringskosten moest betalen moest ik wel thuis aanwezig zijn. Hele dag zitten wachten, pakket werd uiteindelijk om 19:30 bezorgd. Bezorger gaf geen enkele uitleg/verontschuldiging. Toen ik er dan zelf maar naar vroeg zei hij nonchalant dat het druk was. Zeer slechte service

Gewenste Oplossing:

Indien er vertraging is een mail met gericht tijdstipvan levering, alleen een bericht dat het later wordt is onvoldoende communicatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Buys,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze pakketbezorger later langs is geweest dan gepland. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en bied u mijn excuses aan.

U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. Echter is onze bezorger afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het voorkomen dat de bezorger het verwachte tijdvak niet haalt. Op dat moment is het voor ons niet mogelijk om een nieuw tijdvak aan u te communiceren. Het spijt mij dat wij de verwachting niet hebben waargemaakt. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Oki2014