Klacht: Vertraging

op 15 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zou vandaag tussen 11.00 en 15.00 bezorgt worden. Nog geen enkele minuten later verscheen er een melding dat het pakketje verkeerd is gesorteerd waardoor het vertraging heeft opgelopen. Aan mij nu de vraag wanneer het pakketje eindelijk geleverd gaat worden ?

Gewenste Oplossing:

Snelle reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 februari 2018 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend om te vernemen dat uw pakket is vertraagd door een fout in de sortering. Gemiddeld kost dit twee dagen om te herstellen. Onze verwachting is dan ook dat uw pakket morgen tussen 11.00 en 15.00 uur zal worden aangeboden. Wel wil ik u vragen om de tracering voor alle zekerheid in de gaten te houden. Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Christy00