Klacht: Vertraging

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds vrijdag wacht ik op mijn pakket. Nu is het woensdag en is het er nog steeds niet. Klantenservice gebeld, zij zeggen gewoon dat zij niks kunnen beloven. Afzender heeft contact met post NL zakelijk gehad, eerder excuus was dat de bezorger het te druk had, maar nu zijn we al een aantal dagen verder. Vandaag heeft de afzender weer contact gehad, wordt er gezegd dat hij er zelf ook geen vertrouwen in heeft en dat ik het pakket moet annuleren en opnieuw laten bezorgen. Waarom is het onmogelijk om het bestaande pakket tebezorgen bij mij?

Ik ben tevreden wanneer het pakket vandaag nog wordt afgeleverd.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 februari 2018 om 13:23 geantwoord

Geachte mevrouw van Kleef,

Bedankt voor uw bericht op deze site. Ik begrijp dat u een pakketje verwacht, maar dat u deze nog steeds niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens zie ik dat de afzender ondertussen een onderzoek heeft opgestart. Mijn collega's zijn er dus druk mee aan de slag, zodra zij nieuws hebben nemen ze weer contact op. U kunt het beste even contact houden met de afzender.

Heeft op 14 februari 2018 om 16:58 geantwoord

Nee, het pakketje is vandaag weer vertraagd naar morgen. Het gaat niet om een goedkoop pakket dus je gaat ervan uit dat er betrouwbaar mee wordt omgegaan, maar deze manier van handelen wekt absoluut geen vertrouwen! Ga nu de bestelling geheel annuleren, en het product maar in de winkel kopen. Zal in de toekomst niet snel meer wat online bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saraja