Klacht: Vertraging

op 11 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Brandeal,

Ik heb een aantal weken geleden 2 bestellingen gedaan bij jullie, en nog reeds nog niks binnen gekregen. Heb een bevestigingsmail van dat de goederen inmiddels waren aangekomen.
Alleen heb ik bij alle 2 de bestellingen al 2x een mail gekregen wat betreft vertraging.
Ik vind dit dan ook uitermate waardeloos van mijn vorige bestelling die wel meteen binnen is gekomen.
Ook wat betreft met 1 van de bestellingen is er op de site als ik inlog en onder ”Mijn Bestellingen” kijk. is dat ik 2x een Stone Island polo heb gekocht in 2 verschillende kleuren, Alleen in de mail krijg ik er maar 1 te zien. Ik verwacht dan ook gewoon 2 binnen te krijgen, want heb ook voor alle 2 betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik alles binnen nu 5 werkdagen binnen heb, Anders dan wil ik al mijn geld terug.
Hieronder zijn mijn bestellingen te vinden.

bestelling1: https://gyazo.com/c7da15e54738d250a55f74b85cc804cc
Bestelling2: https://gyazo.com/880a57431cd909188e635622f95e0cb9

Dit zijn 2Foto links van beide bestellingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nigeltje