Klacht: Vertraging

op 11 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Beste Brandeal,

Ik heb een aantal weken geleden 2 bestellingen gedaan bij jullie, en nog reeds nog niks binnen gekregen. Heb een bevestigingsmail van dat de goederen inmiddels waren aangekomen.
Alleen heb ik bij alle 2 de bestellingen al 2x een mail gekregen wat betreft vertraging.
Ik vind dit dan ook uitermate waardeloos van mijn vorige bestelling die wel meteen binnen is gekomen.
Ook wat betreft met 1 van de bestellingen is er op de site als ik inlog en onder ”Mijn Bestellingen” kijk. is dat ik 2x een Stone Island polo heb gekocht in 2 verschillende kleuren, Alleen in de mail krijg ik er maar 1 te zien. Ik verwacht dan ook gewoon 2 binnen te krijgen, want heb ook voor alle 2 betaald.

Ik ben pas tevreden als ik alles binnen nu 5 werkdagen binnen heb, Anders dan wil ik al mijn geld terug.
Hieronder zijn mijn bestellingen te vinden.

bestelling1: https://gyazo.com/c7da15e54738d250a55f74b85cc804cc
Bestelling2: https://gyazo.com/880a57431cd909188e635622f95e0cb9

Dit zijn 2Foto links van beide bestellingen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 10:01 geantwoord

Beste Nigel,

Gelukkig zien wij dat je 1 van je bestellingen de volgende dag al hebt mogen ontvangen en de andere een week later. We hopen dat deze naar tevredenheid geweest zijn en het wachten waard. We wensen je dan ook nog heel veel plezier van de bestelde producten.

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nigeltje