Klacht: Vertraging

op 09 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

11-6 den bestelling gedaan voor stone island polo’s. Waarbij de verwachte levering 2-5 dagen was. In de eeerste mail stond al meteen dat ze 22-6 geleverd zouden worden. Vrij laat. Eenmaal de 22e kreeg ik een mailtje dat hij vertraagd is en 24-6 was de nieuwe datum. 24e weer n mailtje vertraagd… ik word hier heel moe van.

Ik wens graag binnen een week de polo thuis te hebben, echte en geen namaak! Als dit niet kan graag de bestelling annuleren!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 09:54 geantwoord

Beste Michelle,

Op 28-06 heb je je bestelling uiteindelijk mogen ontvangen en we hopen dan ook dat deze naar tevredenheid geweest is! Nogmaals onze excuses voor de opgelopen vertraging, deze betreuren wij ten zeerste! Alle producten die wij verkopen zijn origineel. De producten die wij verkopen kunnen zijn; restpartijen, huidige en oude collecties, retouren, outlet producten, producten met een kleine manco en in sommige gevallen B-keuze, waarin de afwerking, kleur, pasvorm of maat soms kan afwijken. Vandaar dat wij deze voor zo'n voordelige prijs kunnen aanbieden.

We hopen dat deze bestelling het wachten waard geweest is en wensen je hier nog veel plezier van!

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mieske1996