Klacht: Vertraagd, daarna bezorger heeft u gemist. Hele dag thuis!!!

op 28 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst bericht via app. Excuses voor vertraging. Einde middag melding: de bezorger heeft u gemist.
Hele dag thuis, inclusief 2 honden die bij elk bezoek blaffen.
Moest worden getekend voor ontvangst. Speciaal thuisgebleven. Voor niets.
Daarna gebeld met klantenservice. Kreeg commentaar dat door niemand is gevraagd hiervoor vrij te nemen. Midden in gesprek gooit medewerker hoorn op de haak.
Schandalige behandeling!!!!

Gewenste Oplossing:

Als alsnog vanavond wordt bezorgd met excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Kempen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u heeft gezien dat de bezorging niet is gelukt terwijl u op dit moment gewoon thuis was. Ik vind het tevens kwalijk om te horen dat uw gesprek met onze klantenservice op deze wijze is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Als de bezorger niet heeft aangebeld en geen briefje heeft achtergelaten, dan kan ik hier een melding van maken. Kunt u bevestigen dat dit inderdaad het geval is geweest en kunt u dan ook de barcode van dit pakket doorgeven? Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Kempen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Hake68

4 maanden geleden - Zoals aangegeven bij de klacht geeft de bezorger niet aangebeld en ook geen bericht in de bus achtergelaten. Mvg, Hans Kempen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kempen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Helaas kan ik zonder de barcode van het pakket geen gerichte klacht aanmaken.

Ik raad u aan bij eventuele toekomstige klachten contact op te nemen met onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Hake68