Klacht: ( vertical banding )

op 02 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

5 maanden geleden heb ik een samsung televisie gekocht bij de tv reus. type Samsung UE55JU6870 UXZG t.w.v 1099. Ik ben zeer ontevreden over deze tv omdat ik last heb van (vertical banding) donkere en lichtere verticale lijnen in het scherm. Ik word van kastje naar het muur gestuurd tussen de tv reus en samsung. Ik heb 1 keer een reparatie gehad waarbij het scherm is vervangen met een nieuwe maar het probleem blijft zich voordoen. Ik had nog een reparatie verzoek gedaan en had net iemand aan de lijn van samsung en die zei” we doen hier niks meer mee. Omdat het komt omdat u de handleiding niet gelezen hebt en op een bepaalde manier met die tv bent omgegaan. terwijl ik die tv haast niet gebruikt heb.Waarschijnlijk koop je een spiksplinternieuwe Ferrari uit de winkel met lekke banden of zonder motor in de motorkap.

Als ik hem kan ruilen voor een andere type of mijn aankoopbedrag terugkrijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hushpuppie2012