Klacht: Verstuurde post tot tweemaal niet ontvangen

op 18 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 februari 2018 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van DIntheren

Uit uw bericht begrijp ik dat meerdere zendingen niet zijn ontvangen door u. Ik kan me voorstellen dat u graag uw zending tegemoet ziet. Omdat het ongeregistreerde post betreft kan ik u spijtig genoeg niet vertellen waar uw post zich bevindt. Wanneer zijn de poststukken verzonden en vanuit waar? Heeft u ook voor mij de postcode en naam van de afzender? Graag maak ik hier melding van voor u. Mocht de inhoud erg herkenbaar zijn kan de afzender navraag doen om te bekijken of de inhoud wellicht is gevonden in het sorteercentrum. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door dhovandinther@gmail.com