Klacht: verstuurde brief niet aangekomen

op 18 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 7 juli 2017 deponeerde ik een correct gefrankeerde brief, met als inhoud een factuur, in de brievenbus. Deze brief blijkt nu, 4 augustus nog steeds niet aangekomen.

Hierdoor mis ik tijdige betaling van mijn factuur en moet ik een maand langer op mijn geld wachten.

rentevergoeding over bedrag van te late betaling.
voortaan gaan facturen per email.
PostNL geeft aan teveel hinder te ondervinden van concurrerende email diensten, maar onbetrouwbare service is debet aan afnemende omzet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Meihuizen, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een door u verzonden factuur niet is aangekomen bij de geadresseerde. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting. Briefpost is niet te traceren in ons postproces. Ik kan hierdoor helaas niet achterhalen hoe het kan dat uw brief niet is aangekomen. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is het volledige adres van de geadresseerde? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Meihuizen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door hm123