Klacht: Verstuurd pakket is zonder reden vernietigd bij het centrale depot

[email protected] op 18 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket verstuurd via dpd. 10 dec was het pakket bij het depot en zou volgende dag verstuurd worden. Vervolgens hoor ik pa dragen niets. Toen mail gestuurd waarop binnen 24 uur gereageerd zou worden. Dit is niet gebeurd. Vanochtend gebeld. Nu blijkt dat het pakket op het depot vernietigd is zonder opgave van reden. Blijkbaar vonden ze het niet nodig mij te informeren. Erg raar.
Ik heb nu een schadeformulier gekregen. Nu afwachten of er nog een vergoeding komt want originele bonnen zijn er niet.

Gewenste Oplossing:

Als de inhoud volledig vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 december 2019 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martine,

Bedankt voor jouw feedback. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Ik betreur dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen.

Om jouw klacht in behandeling te nemen, ontvang ik graag het 14-cijferig pakketnummer. Via de officiële DPD kanalen zijn wij te bereiken. Telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur op het nummer 0900 3734 663 (€0,50 per gesprek). Via Facebook, Twitter of vul een contactformulier op de website: www.dpd.nl.

Met vriendelijke groet,

DPD Customer Service ​

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]