Klacht: Verschuldigde Verzendkosten

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb (inmiddels) een herinnering ontvangen om verschuldigde verzendkosten te betalen. Klaarblijkelijk heb ik een pakket ontvangen waar te weinig postzegels op waren geplakt. Ik ontvang geregeld pakketjes en dit is nieuw voor me. Dat ik bij ontvangst van een aan mij gestuurd pakketje (achteraf via een verantwoordelijk wordt voor het tekort aan postzegels is iets wat volgens mij niet kan als ik daar niet vanaf weet – ik ben me iig niet bewust van het feit dat ik daar ja tegen heb gezegd. Verder staat er wel een betaalmiddel op – maar met die betaalmiddel kom ik er op mijn mobiel niet achter wie de afzender was, wanneer het pakket is verzonden en wat de inhoud was. Dan vind ik het vervelend te betalen – ik weet niet waarvoor en door wiens nalatigheid ik dat moet doen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer u Mij duidelijkheid kunt verschaffen mbt bovenstaande onduidelijkheden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 mei 2017 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Weggeman,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het als geadresseerde niet prettig is om een porto kaart te ontvangen. Graag geef ik u meer informatie.

We zullen uiteraard altijd proberen om de porto kaart naar de afzender te sturen, dit is helaas in uw geval niet mogelijk geweest en dan ontvangt u als geadresseerde dit verzoek. Het poststuk was net iets te groot om als briefpost te mogen worden verzonden. Ik zie dat u deze kosten inmiddels al heeft voldaan en hiervoor wil ik u bedanken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door John@weggeman.net