Klacht: Verschrikkelijke buschauffeur

op 02 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Mjn vriend en ik moesten met de bus vanuit school in roermond naar herten. We stappen de bus in en vragen allebei een enkeltje naar herten, dus we betalen en krijgen ons kaartje. Dan begint de bus te rijden naar swalmen, reuver tot we uiteindelijk in venlo aankomen! Dan zegt de buschauffeur dat het de eindstop is. Mijn vriend en ik lopen dus naar de buschauffeur en vragen is dit het eindstation? Hij antwoordt ja. Maar wij vroegen toch een enkeltje naar herten? zeggen we. Waarop de buschauffeur antwoordt nee je vroeg om een enkeltje meer niet, ik antwoord nee hoor een enkeltje herten. Dan zegt de buschauffeur en dan kom je er nu mee dat je in de verkeerde bus zit? Ja weten wij toch niet waar de bus allemaal langs gaat. Ja kan ik ook niks aandoen, moeten jullie maar een bus terug naar roermond nemen of met de trein is misschien sneller, zegt de buschauffeur zonder pardon. Echt verschrikkelijk dit, geen sorry, geen geld terug helemaal niks. Sta je dan in venlo….

Als de buschauffeur fatsoenlijk luistert naar wat ik vraag en me dus ook kan zeggen als ik in de foute bus zit. Daarbij mag de buschauffeur wel wat vriendelijker zijn en niet de schuld geven aan de reiziger.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isahannen