Klacht: Verschrikkelijke bezorger

op 04 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben een aanvaring gehad met onze bezorger omdat hij een onbekend pakketje uit het buitenland kwam bezorgen. Mijn vriend wilde niet zonder te weten wat het was invoerrechten betalen en voor het pakketje tekenen.( lijkt me logisch). Toen mijn vriend zag dat de straat geblokkeerd werd verzocht hij de bezorger dringend om z’n bus te verzetten zodat we verder konden kijken hoe of wat. De bezorger werd enorm kwaad dat hij niet weg ging zonder zijn geld ( konden alleen contant betalen!!) Schold ons uit en bedreigde ons. Toen ik de politie wilde bellen stapte hij snel in de bus en reed weg met het pakketje ( wat later een cadeau uit Amerika bleek te zijn , een duur basketbal shirt ). We hebben dit voorval gelijk met DHL besproken die het afwimpelde , het was ons woord ( wij met z’n 3e) tegen het zijne. Sinds dien komen onze pakketjes te laat. Ze zeggen dat we niet thuis waren terwijl we bij het raam zitten te wachten, dit geldt voor pakketjes waar voor getekend moet worden. Of ze komen gewoon helemaal niet en zeggen ze dat ze het hebben afgeleverd , pakketjes waar niet voor getekend hoeft te worden. Als het aan mij ligt hoort deze bezorger in de gevangenis maar hij mag nog gewoon bezorgen van DHL, we worden niet serieus genomen. We durven geen pakketjes meer te bestellen want dan voelen we ons onveilig.
We zijn een jong en hard werkend stel dus weinig tijd om naar de winkel te gaan. De politie kan niks doen.
Hoe kunnen wij zorgen dat we onze pakketjes weer normaal gaan ontvangen bij een andere bezorger?
Dit kan toch niet waar zijn ?

Groetjes jolande konings

Ik ben tevreden als ik deze bezorger nooit meer aan mijn deur hoef te krijgen en als mijn pakketjes weer gewoon aankomen. Ze mogen met hem doen wat ze willen zolang hij maar niks meer kan stelen en niemand meer zo bang kan maken als wij waren die dag.

Ik zou zo graag zien dat we respect krijgen van DHL en erkenning voor wat we hebben meegemaakt. In contact komen met iemand die iets te zeggen heeft ipv met een meisje die " geen directe verbinding heeft met niks of niemand ".

Ik voel me echt genegeerd en opgelicht. Ik zou graag een vergoeding willen voor alle pakketjes die zijn "kwijt geraakt" maar dat is bijzaak. Die bezorger is het grootste probleem.

Mvg jolande konings

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:12 geantwoord

Goedendag,

Uw zending betreft een DHL Express zending. Dit netwerk is gescheiden van het DHL Parcel netwerk en heeft een eigen klantenservice die u verder kan helpen. Daarom zal ik uw bericht naar de DHL Express klantenservice doorzetten, zij zullen contact met u opnemen voor de verdere afhandeling.

Mocht u dringende vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen met DHL Express klantenservice. Hun zijn te bereiken op 088-0552000.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Joolandee