Klacht: Verschrikkelijke behandeling

op 20 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist 2 x met Webcasso gebelt. De eerste keer omdat ik niet begreep wat mijn dagvaarding vandaan kwam. Ik heb in totaal 28 minuten aan de telefoon gezeten waarvan 24 in de wacht gestaan.
Vervolgens kreeg ik te horen dat het mijn eigen schuld is o.dat ik de betalingsregeling van directpay niet ben nagekomen(ik heb bewijs van wel)

Directpay contact; wat blijkt; ik heb dus in februari jawel, €1.44 te weinig overgemaakt waardoor deze betalingregeling is komen te vervallen.
Let op! Ik heb tot nu toe nog steeds elke maand betalingen gedaan.
De aardige mevrouw Directpay vertelde me nog wat tips en gaf aan nog een keer Webcasso te bellen.

Doen we dat toch?

Ik legde de desbetreffende mevrouw het verhaal uit. Totaal geen begrip, niets geen gevoel! Ik kreeg te horen dat ik het aan mezelf had te danken en dat ik gewoon 1060 mag gaan betalen om zo de griffiekosten van 400 euro te voorkomen!
Ik vroeg haar waarom er niets mogelijk was. Dat is beleid van Webcasso mevrouw!

Sachandalig!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als de rechtzaak komt te vervallen, en ik gewoon mijn oude regeling kan oppakken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 24 juli 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klaassenblaak