Klacht: verschrikkelijk teleur gesteld in Gazelle

op 19 september 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in maart 2014 een extra sterke Orange Plus Innergy gekocht voor mijn vrouw en voor mijn zelf.
2 x gouden accu’s er op en fietsen maar na 30 was mijn accu al half leeg terug bleek de verkeerde accu geplaatst ( brons) werd een nieuwe besteld en die kreeg ik ongeveer een maandje later maar steeds problemen met elektronica en afstanden en soms gewoon perfect. Toen gewisseld met de accu van mijn vrouw haar fiets toen had zij de problemen nu weer op vakantie geweest bijna niet Elektrische kunnen fietsen omdat hij weer allemaal problemen aan geeft maar nu is de garantie om en communicatie is niet mogelijk ben verschrikkelijk teleur gesteld in Gazelle

Gewenste Oplossing:

Als Gazelle een goede oplossing leverdt voor mijn probleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pefero