Klacht: Verschrikkelijk slecht

op 13 februari 2018 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een hangend toilet besteld bij Vidaxl voor de verbouwing. Door uitloop van werkzaamheden systeem en toilet pas later kunnen laten plaatsen door de aannemer. Het hele systeem deugt van geen kanten, lekkage als gevolg en op geen enkele manier goed werkend te krijgen, zonder dat het lekt danwel de knoppen eraf vallen. Wat een slechte kwailteit. Hebben een nieuwe toiletpot opgestuurd, welke na enige aanpassing aangesloten kon worden. Het systeem voor het ophangen moest door de aannemer met ijzerdraad vastgemaakt worden, anders kon het niet eens. Echt verscrikkelijk slechte kwaliteit. Gevolg is dat ik een heel nieuw systeem kan gaan aanschaffen á raison van € 300,- en daarbij nog nieuwe tegels moet kopen van de wand en de aannemer moet gaan betalen voor deze werkzaamheden. Dit alles omdat VIDAXL zeer slechte kwaliteit heeft geleverd.

Contact gehad met de klantenservice: Reactie:

EEN COMPENSATIE VAN € 20,- of VERVANGENDE ONDERDELEN…!!!!!

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind het ronduit schandalig dat je zulke waardeloze producten levert en vervolgens de klant laat barsten.

DIT IS DE REINSTE OPLICHTING.

Gewenste Oplossing:

Op het moment nergens mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 21 februari 2018 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact bericht ik u.

Zoals telefonisch met u besproken heeft u aangegeven akkoord te willen gaan met onze aangeboden compensatie. Dit aan de hand van een gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag.

Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om dit zo snel mogelijk in orde te maken. Naar verwachting zal het binnen 2 tot 4 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening dat het is overgemaakt.

Hopende u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wij wensen u nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis Paul