Klacht: verschrikkelijk

op 21 oktober 2011 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

eerste bezoek26sept.moest100euro aanbetalen en mijn cz nummer
voor 100 euro van het ziekenfonds.bril zou 17 oktober klaar zijn maar was niet klaar,sorry we hadden moeten bellen maar dat is niet gebeurd,er is een glas kapot gegaan we hebben nieuwe besteld,de18oktober erd ik gebeld de bril is klaar,maar de glazen zijn niet goed ik kan niet lezen dan word de bril gebogen maar dat veranderd niets.20oktober moet ik weer terug voor de ogen opnieuw op te meten,dan duurt het weer 17 dagen voor dat de glazen klaar zijn.maar ik heb wel al200euro betaald en geen bril,ik kan geen kant uit.

een bril waar ik door kan zien en lezen,is dat te veel gevraagd? en dan zo snel mogelijk,want naar sittard gaan en parkeren is een dure aangelegenhijd

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 09 december 2011 om 08:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Stoffels,

Wij lezen helaas vandaag pas uw opmerking op Klacht.nl, graag vernemen wij of uw bril reeds naar tevredenheid is afgeleverd of dat wij nog iets kunnen betekenen voor u in deze.

Excuses voor de vertraging.

Roos Jansen

Heeft op 09 december 2011 om 15:28 geantwoord

ik zou korting krijgen voor het ongemak,maar dat ging niet de glazen waren door een duurdere fabriekant gemaakt,en daarom kreeg ik 10euro ik ben 10 keer bij de winkel geweest iedere keer 2 euro in de parkeermeter en iedere keer 8km rijden met de auto naar sittard.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Specsavers beoordeeld.

Bericht van Specsavers

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Stoffels, Wij begrijpen uit uw e-mail niet of uw bril reeds afgeleverd, alleen dat u een compensatie heeft gehad voor het parkeren, dit vinden wij netjes van de winkel. Het is spijtig dat u meerdere keren bent terug geweest, echter waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt. Met vriendelijke groet, Roos Jansen

Alle klachten die gemeld zijn door lerode