Klacht: verschoten gordijnen

op 19 augustus 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb 9 juli 11 rode gordijnen gekocht,en heb ze 11 aug terug gebracht omdat ze na drie weken al heel erg verschoten waren.De verkoopster vond mij klacht gegrond en heeft een email naar het hoofdkantoor gestuurd.Daarop heb ik het antwoord gekregen ze doen er niets aan omdat op katoen geen garantie word gegeven.Maar dit staat nergens beschreven niet bij hun of op de site of op de verpakking en dan al na drie weken.Ik heb mijn gordijnen bij de winkel terug gehaald daar waren 2 andere verkoopsters en die vonden ook dat ik in mijn recht stond maar helaas niets voor me konden doen.Ik heb ook nadrukkelijk gezegd het gaat me niet om het geld ik wil er wel wat anders voor nemen,maar nee hoor ze blijven bij hun standpunt.Ik vind dan de service van zo’n groot bedrijf ver beneden peil.

Gewenste oplossing

Andere gordijnen of toch mijn geld terug

Bericht van Mike van der Linden

6 jaren geleden - Reactie: Op het katoen zit helaas geen garantie. Hierbij wordt beroep gedaan op gebruikersverschijnselen en invloeden van buitenaf (Zon).

Reactie van de melder van de klacht coonygirl

6 jaren geleden - maar je wil me toch niet zeggen na 1 week zijn ze gewoon roze geworden,de consumenten bond vond dit ook niet kunnen,Vind de service gewoon knudde bij leen bakker en ben niet de enigste kijk maar naar al die klachten die hier staan.En ik geef geen cent meer uit aan leen bakker

Alle klachten die gemeld zijn door coonygirl