Klacht: Verschillende pakketten van verschillende e-tailers allemaal vertraagd

op 04 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Veel dingen gekocht van verschillende e-tailers: BOL.COM (en e-tailers die in BOL.COM zitten) en GAMMA. Allemaal moesten wel zaterdag geleverd worden (staat op de BOL.COM website dat het is verwacht 29-04-2017, en ook op the GAMMA e-mail). Hier waren de track & trace voor de pakketten:

Bol.com:
3SBOLD19442996
3SBOLD19452296
3SBOLD19454261

112Kabels.NL:
3SONKA000076726

GAMMA:
3SYZRF000967987

Hoe kan dat nou dat ze ALLEMAAL zijn vertragen???

Ik wil weten waarom heel verschillende pakketen van verschillende e-tailers allemaal kunnen vertragen zijn. Ik denk dat post.nl probeert geld te sparen en ze hebben in rekening gebracht voor die pakketten maar ze willen ze allemaal in een keer bezorgen (dus alles is nu vertragen). En daarom wil ik compensatie.

Het kan toch niet mogelijk zijn dat AL die pakketten vertragen zijn - ik ben er niet op maandag, dus door de vertraging kan ik wel wat pakketten missen, en ik kan de bezorgmoment niet wijzigen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 mei 2017 om 20:32 geantwoord

Geachte heer van den Oever,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat al deze pakketten een dag vertraging hebben opgelopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn excuses hiervoor.

De reden van de vertraging kan ik niet achterhalen. Onze doelstelling is uiteraard om pakketten de volgende werkdag af te leveren en in de meeste gevallen lukt dit ook. Maar garantie kunnen we hier niet op geven. Het kan soms wat langer duren Deze pakketten zijn standaard verzonden en niet als spoedpakket. Het is niet mogelijk om hiervoor compensatie te ontvangen. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.

Alle klachten die gemeld zijn door jwvdo01a