Klacht: Verrassing: incassobureau!!

op 19 oktober 2011 over Vistaprint in de categorie Kantoorartikelen

Ik bestel heel regelmatig kaartjes, spandoeken etc. Altijd tot grote tevredenheid. Ik betaal altijd met Ideal of creditcard. De laatste bestelling was in augustus, een spandoek. Ook deze heb ik via Ideal betaald. Nu (eind oktober) krijg ik een brief van Arvato incasso bureau. Of ik de rekening 34 euro + 40 euro incassokosten wil betalen. Ik heb het nagekeken en de betaling is gestorneerd. Heb ik niet in de gaten gehad. Ik heb geen herinneringsmail of brief gehad. Niets. Ik heb gebeld met de klantenservice en de oplossing was er maar 1..betalen. Ik heb gezegd dt ze mijn account direct kunnen sluiten. Ik vind dit zo klantonvriendelijk. Ik bestel daar nooit meer iets.
Mijn vriend heeft een website ontwerpbedrijf. ik bemiddel bands. Wij promoten Vista print altijd bij onze clienten. Vaak mensen die net een bedrijfje/band starten en niet gelijk teveel uit willen geven. Mooie kaartjes, posters, magneten, spandoeken etc voor niet te veel geld. De mond op mondreclame is wat ons betreft afgelopen. Dit gaat ze meer kosten dan die 40 euro.

Incassobureau terug roepen, maar mw heeft al aangegeven dat dit niet gaat gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door nancy.marges@versatel.nl