Klacht: verpulvering stof schoenenrk

op 16 september 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb een half jaar geleden tot mijn plezier een nu eens leuke en praktiche schoenen rek gekocht bij het filiaal in zierikzee helaas tot mijn verdriet is de stof die er om heen zit aan het verpulveren en als je deze aan raakt valt hij uit elkaar
ik terug naar het filiaal zegt de mede werkster daar oo waarom heb u het rek niet mee genomn had u hem om kunnen ruilen ,ik had alleen een stuk stof bij me
bij hat klacht in dienen kwam er een ander bij en ja hoor die vroeg naar de bon helaaaas na een mnd of 2 heb ik de bon weg gedaan weet ik veel dat de garantie veel langer geld op een schoenenrek
ik hoopte gewoon op een beetje culantie omdat het duidelijk was dat de stof verpulverden en in het filiaal zelf stond zo,n zelfde rek waarvan ook de stof al erg ontdaan was duidelijk toch helaas zonder bon niks

met het goed testen van het product want ik zal niet de enigste zijn waarvan de stof verpulvert dit lijkt me voor julli ook geen goede reclame
en ik had het fijn gevonden om of de zelfde zak te krijgen uiteraard van betere stof of een korting op een soortgelijk artikel

Alle klachten die gemeld zijn door dolfyntje63