Klacht: Verplichting om Live Services te betalen

op 26 juni 2016 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds enkele jaren een TomTom Go Live 1005 World. Het is één van de duurste toestellen op de markt. We reizen nu minder met de wagen en ik gebruik hem momenteel niet zo veel. Ik heb dus ook.geen behoefte aan de ‘live services’. Nu heb ik echter van Tom Tom een email gekregen met het bericht dat ik verplicht ben 49,95 EUR te betalen om opnieuw live services te nemen voor een jaar. Indien ik dat niet doe kan ik NOOIT nog van die dienst gebruik maken. Mijn toestel wordt dus naar de toekomst onbruikbaar. Ik vind dit een vorm van afpersing en zeker geen goede klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Tom Tom moet zijn klanten de vrijheid laten om al dan niet 'live services' te gebruiken. Ik zou eens willen weten wat er zou gebeuren als een bedrijf als (bijv. Apple) zegt dat je nooit nog aankopen kan doen in de appstore als je dit jaar niets koopt...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TomTom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rudy V.